Sunday, December 25, 2011

Hajde da pričamo o kosi


Jedna od mojih osobina na koju sam ponosna jeste što umem da primenim dobar savet. Dobar savet ne mora uvek da bude dobronameran ili izrečen u pravo vreme. Šta više dobar savet često zvuči kao nešto što radije u datom trenutku ne bismo da čujemo. Kao – šta kažeš na teretanu, te farmerke su ti malo uske u bokovima? Ili – zar ne bi bilo bolje da naučiš da kinesku hranu jedeš štapićima? Ma šta ti tu meni...! Odakle ti pravo?! Ali kad se nađem sama sa sobom i na miru porazmislim o svemu svaka usputna opaska nađe svoje mesto. E sad... druga je stvar što ljudi najlakše pričaju o onome o čemu uglavnom nemaju pojma. Zubar bi da sa mnom pričao o tetovažama, taksista o lekovima, konobar bi da razmenimo koju o pitanjima srca... Takva situacija hronično počinje da me nervira. Zato danas zavaljena u frizerskoj stolici čujem po malo neočekivan zahtev – pričaj mi o svojoj kosi. O kosi? Ti to ozbiljno? Ne bi radije o tome gde ću za novu i šta mislim o liftingu Goce Tržan? Okej, prijatna promena – razgovarati sa frizerom o kosi. A ja stvarno volim svoju kosu i to mi ne pada ni malo teško. Posle godina i godina traganja i eksperimantisanja sa bojama i frizurama (kao i frizerima!) imam i ja štošta da kažem na tu temu. Kosa je kao neki spomenar. Pamti svako zaljubljivanje, svaku popušenu cigaretu i svako letovanje. Nije ni čudo što kad želimo drastičnu promenu prvo što nam padne na pamet je – kosa. Neka ide prvo ona. Na svu sreću sada sam u mirnoj fazi. Dopada mi se baš ovako. Moja prirodna boja i zdrava kosa. To je stil ovog trenutka. A pronašla sam i mesto gde te dve stvari stvarno mogu da profunkcionišu. Sestra mi je još letos pričala salonu koji se razlikuje od drugih, iz kojeg možeš stvarno da izađeš sa onim što ti je potrebni – super stylish haircut po meri. Jedan moj prijatelj je još davno rekao da je 80% svega u načinu i 20% u tajmingu. E to je prava stvar. Od prvog do poslednjeg trenutka osećaš se kao da si na najboljem mestu na kojem možeš da budeš. Ne, nije fora u – dobar dan izvolite sedite tačno znam šta želite koliko para imate. Fora je u tretmanu koji dobiješ, profesionalnom, ljubaznom, baš po meri. I to je dovoljno da mi popravi raspoloženje. Danas radim čišćenje dlake i tretman lipidima i keratinom od kojeg mi je kosa baš baš srećna. A zatim i šišanje. Gledam se u ogledalu – sasvim zadovoljna! I odjednom zaboravljam i na pretpraznično ludilo i na sve želje za novu godinu koje toliko žarko želim da bih da mi se ispune još u ovoj (samo ako može!). Ma dobra frizura vredi više od novih Nursace čizmica! I sve to samo za 1500 dinara. Fenomenalno. Ja svakako dolazim ponovo. On je Zoran, salon je „To sam ja”.








Haljina Pepe Jeans
Kaput Software Beograd
Čizme Zara
Torba Bata
Ogrlica Swarovski
Naočare YSL
Haircut „To sam ja” by Zoran,  Vojvode Stepe 319


No comments:

Post a Comment